Vítej na mém blogu!


















Pokud vás zajímájí obecná pravidla mého jídeláku tak ZDE
(to jen aby se mě každý zvlášt neptal :D jinak pokud k tomu budete mít dotazy, pište!)

3.3.

3. března 2009 v 17:54 | Lucy x) |  My food + sport
6.3o 2 míchaná vejce s parmazánem, okurka, paprika, 5og tmavého celozrnného chleba (1 tmavý a 1 lněný = 5og)
9.3o 2oog cottage - 84okJ
1o.3o 1 wrap ( list salátu a v něm sýr a kuřecí šunka)
12.2o protein nápoj
15 3 wrapy jako v 1o.3o
15.45 salátek - peking.zelí, 2 cherry, lžíce tuňáka + oliv olej, balsamico
16.3o cherry rajče, plátek kuřecí šunky
17.3o 3wrap (list salátu, plátek šunky, lžička Linessa kečupu a parmazánu)
2o.3o 5og pečeného kuřecího prsa (fakt kousíček xD ) a salát z peking. zelí a ledového salátu s balsamikem, bez oleje :) = snad 4ookj

ještě v 21.3o tunák 1x do pusy... :) hm, a máma mě za to sjela.. :( že prej pořád ujídám!

Hřích: 2kousky zapečeného musli

Bylo toho celkem dost - měla jsem hrozný chuťě na zeleninku, takže snad samý oukej věci až na hříšek.... :)

Pití: max. 5oml pomerančového biodžusu, kofola bez cukru 2 sklenice, zelený čaj, 2 kafe s mlíkem, 1.5l jemně perlivé vody, ovocný čaj

Sport: tělák - běh 5koleček v malé tělocvičně, protažení a snaha o vyšvihnutí se na kruhy
se psem chůze 25min
bude posilko :)
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama
Doufám, že se vám zde líbilo a přijdete zas :) Pokud také hubnete, přeju mnoho úspěchů! :)

Your choice :)

Cake or perfection?